الموقع تحت الانشاء
البحث السريع عن اسم المطرب/ة

[أ] [ب] [ت] [ث] [ج] [ح] [خ] [د] [ذ] [ر] [ز] [س] [ش] [ص] [ض] [ط] [ظ] [ع] [غ] [ف] [ق] [ك] [ل] [مـ] [ن] [هـ] [و] [ى] [ اغانى سنجل ]

كلمات اغنية امينة بشويش عليا

كلمات اغنية امينة بشويش عليا
كلمات اغنية امينة بشويش عليا
كلمات اغنية امينة بشويش عليا


ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
ما ببصش لغيرك لآلآ ..دانت رجل وسيد الرجالة
دانت معشش جوة قلبي حتي تعالي بص تعالي
دا الناس كفة وانت في كفة ... مكتوبلي من وانا لسه في اللفة
دانت الرجل اللي انا بحلم يأنجشني يوم الزفة
بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
ده عينه مني....
بكلمة منك أنا قلبي داب
وبكلمتين انا جسمي سااب
بكلمة منك أنا قلبي داب
وبكلمتين انا جسمي سااب
دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
بحبك يا ابن الذين من شعر راسي لرجلي
رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
علشان تبقي تمشي عليهم ... لو تطلب عيني اديهملك
بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
ده عينه مني....ي

‏هناك 33 تعليقًا:

  1. مش هى
    الثانية كانت بتقول دة عينة منى
    وفين وحدة وحدة

    ردحذف
  2. مش دي اعنيه بشويش عليا التانيه لامينه دي مش الي انا عايزاها

    ردحذف
  3. مش هى الاغنيه

    ردحذف
  4. اغنيه امينه بشويش عليا ده انا وحانيه متحبنيش كده مره واحده لا واحده واحده وسبنى اعيش دى مش امينه دى ديانه حدادانا عايزه امينه

    ردحذف
  5. الكلمات اهيه يا جماعه


    ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
    ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
    ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
    ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
    ما ببصش لغيرك لآلآ ..دانت رجل وسيد الرجالة
    دانت معشش جوة قلبي حتي تعالي بص تعالي
    دا الناس كفة وانت في كفة ... مكتوبلي من وانا لسه في اللفة
    دانت الرجل اللي انا بحلم يأنجشني يوم الزفة
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
    ده عينه مني....
    بكلمة منك أنا قلبي داب
    وبكلمتين انا جسمي سااب
    بكلمة منك أنا قلبي داب
    وبكلمتين انا جسمي سااب
    دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
    دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
    بحبك يا ابن الذين من شعر راسي لرجلي
    رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
    رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
    علشان تبقي تمشي عليهم ... لو تطلب عيني اديهملك
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
    ده عينه مني....

    ردحذف
  6. هى دى اغنية بشويش عليا الية فلا الاخر

    ردحذف
  7. هى دى الصح ياسامى

    ردحذف
  8. مش دى الاغنيه2 أغسطس، 2011 12:38 ص

    مش دى الاغنيه التانيه بتقول بشويش عليا دانا وحدنيه متحبنيش

    ردحذف
  9. غدير/ ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
    ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
    ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
    ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
    ما ببصش لغيرك لآلآ ..دانت رجل وسيد الرجالة
    دانت معشش جوة قلبي حتي تعالي بص تعالي
    دا الناس كفة وانت في كفة ... مكتوبلي من وانا لسه في اللفة
    دانت الرجل اللي انا بحلم يأنجشني يوم الزفة
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
    ده عينه مني....
    بكلمة منك أنا قلبي داب
    وبكلمتين انا جسمي سااب
    بكلمة منك أنا قلبي داب
    وبكلمتين انا جسمي سااب
    دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
    دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
    بحبك يا ابن الذين من شعر راسي لرجلي
    رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
    رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
    علشان تبقي تمشي عليهم ... لو تطلب عيني اديهملك
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
    ده عينه مني.... هى دى الاغنيه الصحيحه اللى سامى قالها

    ردحذف
  10. ايوه هى دى

    ردحذف
  11. هى دى الاعنيةمرسى

    ردحذف
  12. ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
    ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
    ده عينه مني ... وده عينه مني .. وانا عيني منك انت
    ده نفسه فيا ...وده نفسه فيا .. وانا نفسي فيك انت
    ما ببصش لغيرك لآلآ ..دانت رجل وسيد الرجالة
    دانت معشش جوة قلبي حتي تعالي بص تعالي
    دا الناس كفة وانت في كفة ... مكتوبلي من وانا لسه في اللفة
    دانت الرجل اللي انا بحلم يأنجشني يوم الزفة
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
    ده عينه مني....
    بكلمة منك أنا قلبي داب
    وبكلمتين انا جسمي سااب
    بكلمة منك أنا قلبي داب
    وبكلمتين انا جسمي سااب
    دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
    دا انا بنظرتين جاب رجلي وديني جاتلك وبرجلي
    بحبك يا ابن الذين من شعر راسي لرجلي
    رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
    رموشي هكحلهملك وع الارض هفرشهملك
    علشان تبقي تمشي عليهم ... لو تطلب عيني اديهملك
    بشوش عليا .. دانا وحدانية متحبنيش
    كدا مرة واحدة .. طب واحدة واحدة ومتفتريش
    في رجالة كتييير في الدنبا بس منك ماعد مافيش
    ده عينه مني....(هيه دى الاغنية

    ردحذف
  13. خلاص عرفنا بتكراروها ليه سامى كتبها وخلاص

    ردحذف
  14. جميله مووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  15. جميله اووووووووووي بجدروووووووعه

    ردحذف
  16. انا بقي عايزة الموسقي بتاعتها

    ردحذف
  17. امتا انتظر الموسقي

    ردحذف
  18. اتفووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو الا ادب

    ردحذف
  19. دى اغنية جامدة جداااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  20. لا مش دى الاغنية انا عايزه امينه اللى بتقول فيها ده عينه منى وده عينه منى بجد اغنيه خرافه وانتى صوتك جامد ياامينه ياملكة الاصوات الشعبيه

    ردحذف
  21. انا بحب امينه جدا و هى مش وحشه و عليها صوت جااااامد و اغنيها حلوه جدا
    حته لو ماشيين و لاقيتوا متوسيكل او عربيه
    هتلاءوهم مشغلنها بس الصراحه هى و كل اغنيها ميتعيبوش ابدا بس في حته فى الاغنيه انتم كاتبينها غلط هى بتقول بس من نوعك مافيش مش منك ماعد مافيش
    لا و ايه اللى كاتب بكل ثقه اهى الاغنيه يا جماعه بس يالا مش على كلمتين

    ردحذف
  22. فى شباب كتير بشغلوها على الموتسكلات عشان هى اغنيه زى العسل

    ردحذف
  23. انا بحب واحده اهديها الاغنيه ديه

    ردحذف
  24. ما عريفنا الاغنيه بتكراروها لي دا انتم باردين اوى سامى كتبها وخلاص انا نهله

    ردحذف
  25. هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    انا اللي ميتسماش من بلد ميعرفهاش

    ردحذف
  26. امينة دي حببتي

    ردحذف
  27. علي فكره انتوا عاملين كوبي بيست لتقليد المنتدي للأغنية التقليد ومفأوسة اويييي انصحكم اسمعوا الاغنية الاصلية بتأني وانتوا هتعرفوا كلماتها ومعانيها ميرسيييييييييييييييييييييييييييييييي

    ردحذف
  28. بسراحه جامده موووووت

    ردحذف
  29. انا جمال في بنت لتعارف
    انا من سوهاج
    بسراحه جامده موووووت
    01016261474

    ردحذف
  30. الاغنية جامدة وروعة جدا

    ردحذف
  31. يا جماعة الكلام د حرام

    ردحذف
  32. انا مش عارفة كل ده ليه؟
    الاغنية من اولها صح لامينة مكبرين الموضوع ع الفاضي

    ردحذف
  33. الاغنية غنتها امينة من الاول
    بس اناعايزة اعرف لية مكبرين الموضوع ؟
    شكرا ليكو

    ردحذف