الموقع تحت الانشاء
البحث السريع عن اسم المطرب/ة

[أ] [ب] [ت] [ث] [ج] [ح] [خ] [د] [ذ] [ر] [ز] [س] [ش] [ص] [ض] [ط] [ظ] [ع] [غ] [ف] [ق] [ك] [ل] [مـ] [ن] [هـ] [و] [ى] [ اغانى سنجل ]

كلمات اغنية تامر عاشور حد بيحب

كلمات اغنية تامر عاشور حد بيحب
كلمات اغنية تامر عاشور حد بيحب
كلمات اغنية تامر عاشور حد بيحب

ده كان لى فين ومين كان يقول انى عيش وطول حياته ميقابلنيش ولسه عارفه من مافيش
اوام اوام لقيت نفسى جريت عليه ويومها روحت حكيت كلام مايتحكيش


ده كان لى فين ومين كان يقول انى عيش وطول حياته ميقابلنيش ولسه عارفه من مافيش
اوام اوام لقيت نفسى جريت عليه ويومها روحت حكيت كلام مايتحكيش

انا اللى ياما قولت انا وانا وانا نسيت فى يوم اللى قولته كام سنه وانا اللى يعرفنى من بعيد شافنى يومها معرفنيش
انا اللى ياما قولت انا وانا وانا نسيت فى يوم اللى قولته كام سنه وانا اللى يعرفنى من بعيد شافنى يومها معرفنيش

ده كان لى فين ومين كان يقول انى عيش وطول حياته ميقابلنيش ولسه عارفه من مافيش
اوام اوام لقيت نفسى جريت عليه ويومها روحت حكيت كلام مايتحكيش

 فى حد بيحب حد اوى كده فين ده كان لى بس كل ده ما كنت انا بعقلى وايه اللى انا حصلى والى قبله محصليش
ايه اللى بايديا اقدر اعمله غير انى اسيب نفسى لما ابصله ده لما كلمنى قلبى راح منى ليه ومارجعليش

ده كان لى فين ومين كان يقول انى عيش وطول حياته ميقابلنيش ولسه عارفه من مافيش
اوام اوام لقيت نفسى جريت عليه ويومها روحت حكيت كلام مايتحكيش

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق